דף הבית » לימודים » איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במנהל עסקים? טיפים חשובים ומקוריים
איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במנהל עסקים טיפים חשובים ומקוריים

איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במנהל עסקים? טיפים חשובים ומקוריים

התואר השני במנהל עסקים אינו רק תואר מחקר; יש לו גם יישומים מעשיים. למועמד האידיאלי יש בדרך כלל “מגפיים על הקרקע” והוא מכוון למשימה ומעשי. לימודי ניהול עסקים משתרעים על מגוון רחב של התמחויות, לרבות שיווק, התנהגות ארגונית, פיננסים ועוד. לכן הם מתאימים למי שסקרן ומעוניין ללמוד כל מה שצריך לדעת על ניהול.

בעלי תואר שני יכולים לעבוד במגוון רחב של תפקידים בתנאי העסקה שונים. עובדי היי-טק בדרך כלל מרוויחים יותר כסף מאלה שעובדים בתעשיות מסורתיות. אתה יכול גם להשיג הכנסה ניכרת בתפקידי ניהול בבנקים וחברות ביטוח.

• מנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב

אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מרצים מהשורה הראשונה באוניברסיטת תל אביב שיציגו את החומר בצורה מושכת כי לפקולטה למנהל עסקים רקנטי שם יש שם ומוניטין מכובד. אוניברסיטת תל אביב מציעה מסלולים למנהלים בכירים וכן מסלולים לתואר ראשון ושני. שכר הוא יתרון נוסף עצום. מצבו הכלכלי של הסטודנט הצעיר עשוי להיות מושפע באופן משמעותי מלימודיו באוניברסיטה.

• מנהל עסקים במרכז הבינתחומי

אחד היתרונות המרכזיים של המרכז הבינתחומי הוא מגוון ההתמחויות המציידות בוגרים עם תואר בניהול עסקי להיכנס לתחומים מבוקשים כמו תקשורת שיווקית. המרכז הבינתחומי משתף פעולה עם עסקים מובילים כמו מרצדס סמינר וסמינר לוריאל כדי להציע מגוון אירועים מותאמים אישית. מערכות היחסים שאתה יוצר עם חבריך לסטודנטים והסגל המוביל במהלך התואר הראשון שלך הם יתרון עצום של התוכנית.

מנהל עסקים האוניברסיטה הפתוחה

התכנית לתואר שני במנהל עסקים של האוניברסיטה הפתוחה תלמד אותך כיצד להתכונן לקשיים של היום ובמקביל גם לקדם את קריירת הניהול שלך. תכנית הלימודים תכין אותך לתפקידי ניהול בכירים ובינוניים ותהפוך אותך למנהל מבוקש בעסקים וארגונים ממשלתיים בולטים במשק הישראלי והעולמי. תלמדו מיומנויות ניהול מתקדמות בתכנית זו. תכנית הלימודים מציעה מידע ויכולות בתחומים מקצועיים רבים ושונים, כגון שיווק, מימון וניהול אנשים.

תכנית הלימודים מאפשרת התאמה אישית וכוללת שלוש התמחויות: התנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש, ניהול כספים ופיננסים ושיווק. התמחות אחת, שתי התמחויות משולבות או תואר רב תחומי ללא התמחות הן כל האפשרויות. ניתן לשלב קורסים מכל קורסי התכנית בכל אחת מהמבחר. ניתן ללמוד את הקורס במסלול סטנדרטי או מסלול מחקר הקשור לתזה. בנוסף, בוגרי תואר ראשון במחלקה לניהול וכלכלה של האוניברסיטה הפתוחה יכולים להירשם למסלול כוכבים. גישת הלימוד של התכנית, המבוססת על טכנולוגיית למידה מתקדמת, גמישה מאוד ומאפשרת לך להשתפר הן בהשכלה והן בעבודה בו זמנית.

תואר שני במדע הנתונים

כאשר משרות פנויות לתפקיד זה גדלו ב-480% מאז 2016, מדעי הנתונים הם אחד התחומים עם שיעורי הצמיחה המהירים ביותר כיום. חברות וארגונים מכל הגדלים ובכל המגזרים מחפשים אנשים בעלי ידע בנתונים שיכולים להפיק ערך מכמויות הנתונים העצומות העומדות לרשותם. בתי ספר מציגים תכניות נוספות לתואר במדעי הנתונים בתגובה לביקוש הגבוה הזה.

מדעני נתונים צריכים להיות בעלי יכולת הסתגלות כדי להצליח מכיוון שהם חייבים לשאוב ממגוון רחב של השקפות, מפיתוח תוכנה ועד לסיפור סיפורים. ועם השלמת תוכניות לתואר שני, סטודנטים למדעי הנתונים מרוויחים לעתים קרובות משכורות של שש ספרות. גם אם זה לא הדרך היחידה לענף המשגשג הזה, קבלת תואר שני מציעה דרך ברורה ובר קיימא.

אוניברסיטת חיפה מנהל עסקים

המשימה של בית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת חיפה היא לבצע מחקר ולהפיץ מידע חדשני וחדשני בעל השפעה הן על הכלכלה והן על החברה. בית הספר פועל על פי עקרונות של מצוינות, חדשנות, קיימות והפריה הדדית.

במשך למעלה מ-20 שנה, בית הספר למנהל עסקים הכשיר מנהלים ומנהלים. למעלה משלושת אלפים בוגרים שלימדו במהלך תקופה זו הוצבו בתפקידי ניהול בכירים במגוון של מגזרים ותעשיות. אנו גאים בבוגרים הללו כי הם תורמים לפיתוח החברתי והכלכלי של ישראל ושאר העולם. במקביל, בוגרי המוסד עשרות תלמידי מחקר עם תארים מחקריים בתחומים אקדמיים בהם תרמו תרומה משמעותית לחזית המחקר. פרסומים רבים ששיתפו תלמידים אלה משמשים כהוכחה לכך.

בית הספר למנהל עסקים שם דגש רב על האינטראקציה בין שלושה צירים: הסגל האקדמי, הסטודנטים והלומדים והצוות המנהלי. הסיבה לכך היא שהמוטו של בית הספר הוא “אווירת לימודים חיובית בסביבת עבודה שיתופית ופרודוקטיבית”. למוסד היסטוריה ארוכה של שמירה על מסורת של איכות במחקר, בהוראה ובמעורבות חברתית. אנו גאים בתלמידים שלנו, בפקולטה ובצוות האדמיניסטרטיבי המצטיין שעובדים כל כך קשה כדי להפוך את בית הספר למרכז חדשנות ומצוינות.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן