דף הבית » לימודים » הנה משהו שלא ידעתם עליו: איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במדעי המחשב בישראל?
הנה משהו שלא ידעתם עליו איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במדעי המחשב בישראל

הנה משהו שלא ידעתם עליו: איפה הכי כדאי ללמוד תואר שני במדעי המחשב בישראל?

התואר השני שלך בתוכנית מדעי המחשב יחמש אותך בידע ובכישורים הדרושים כדי להתמודד עם הבעיות התיאורטיות והמעשיות הכרוכות במחקר ופיתוח אקדמי ותעשייתי מתקדמים.

◘ תואר שני באוניברסיטה הפתוחה במדעי המחשב

התוכנית מכסה מגוון נושאים, לרבות אלגוריתמים, כריית מידע, אבטחת מידע והצפנה, פתרון בעיות ספציפיות, הערכת יעילות הפתרונות הקיימים ועוד.

• זכאים ללימודים סטודנטים בעלי תואר ראשון במדעי המחשב או בעלי תואר בתחום מדעי או הנדסי שסיימו לימודי תעודה במדעי המחשב.

• מסלול עיוני ומסלול מחקרי עם כתיבת תזה זמינים בתכנית הלימודים.

• במסגרת התכנית המצוינת, יוענקו מענקי מגורים ושכר לימוד.

הדיסציפלינה המדעית שהיום משפיעה הכי הרבה על האופן שבו חיינו מעוצבים במונחים של תעשייה, חברה ואבטחה היא מדעי המחשב. כאשר לבוגרי התכנית יהיו כלי המידע והיישום שהם ילמדו במהלך הלימודים, הם יוכלו להשתלב בתעשיות הטכנולוגיה וההיי-טק.

תואר שני במנהל עסקים המלצות

עם תואר שני במנהל עסקים, ניתן לקבל הבנה מעמיקה יותר של התחום וכיצד ליישם אותו בעבודה שלו. ישנם מעסיקים רבים שמחפשים אנשים עם ניסיון רלוונטי.

תכניות ה-MBA המובילות של בתי ספר בינלאומיים לעסקים יכולים לעזור לך להתפתח לבוגר עסקים מעוגל במקום רק למומחה בתחום אחד. לתוכניות MBA רבות יש הגבלות גיל למועמדים או דורשות כמות מסוימת של ניסיון עבודה (לעיתים קרובות 2-4 שנים) כדי להתקבל. זאת בשל העובדה ש-MBA מכינים אותך לשלב המשמעותי הבא בקריירה העסקית שלך.

מנהל מוצר, יועץ עסקי, מנהל שירותי בריאות, מנהל כספים, מנהל שיווק וכו’ הם חלק מהתפקידים שאליהם מתקבלים לעתים קרובות בוגרי MBA. כמובן, אתה יכול גם לצאת בעצמך כיזם ולהקים חברה משגשגת.

אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת המחקר הגדולה בישראל, מציעה את מירב האפשרויות האקדמיות והמחקריות. הסגל האקדמי כולל פרופסורים, מרצים וחוקרים מהאוניברסיטאות הגדולות בעולם, שלעבודתם יש השפעה על כל היבטי החיים והתרבות. מתגוררים בו כ-30,000 סטודנטים וסטודנטיות הלומדים בכל מסגרות הלימוד והתארים.

המוסד האקדמי והמדעי הגדול בישראל הוא אוניברסיטת תל אביב. היא גאה בהיותה ליברלית ופלורליסטית, בעלת מגוון רחב של פעילויות והיא בליבת הפעילות הכלכלית, הטכנולוגית והתרבותית של מדינת ישראל. האוניברסיטה שואפת להיות הראשונה בישראל ואוניברסיטת מחקר מובילה בקנה מידה עולמי.

המטרות היסודיות של אוניברסיטת תל אביב דומות לאלו של אוניברסיטאות המחקר המובילות: קידום מחקר ברמה העליונה ואספקת מידע ומיומנויות חשיבה ביקורתית לאלפי סטודנטים מדי שנה. השפעת החברה, הן בישראל והן בעולם, היא מטרה משמעותית נוספת, במיוחד בתחומי העסקים, התרבות והחינוך.

ממטרות אלו שואבת האוניברסיטה שישה דגשים אסטרטגיים שאותם היא שואפת לקדם: מחקר פורץ דרך, למידה יצירתית, בינלאומיות, רב-תחומיות, חיזוק הקשרים עם העסק והחברה בכלל וטיפוח שוויון וגיוון.

טכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי

האוניברסיטה הראשונה שנוסדה בארץ ישראל המתחדשת הייתה הטכניון, שפתח את שעריו רשמית בעיר חיפה בשנת 1924. הצורך הדחוף להכשיר מהנדסים ואדריכלים לבניית היישוב היהודי בארץ ישראל. אחד המניעים המרכזיים מאחורי הקמת הטכניון. הטכניון מכיל כיום 18 פקולטות ומחלקות בהן למעלה מ-13,000 סטודנטים לומדים לתארים מתקדמים, שניים ודוקטורנטים. עם הזמן הוכנסו תחומים נוספים לנושאים הנלמדים והנחקרים שם.

על הטכניון להתרחב לתחומי הוראה ומחקר חדשים תוך שמירה על המבוססים שלו כמוסד הוראה ומחקר בעל שם. הטכניון מציע מגוון רחב של תכניות אקדמיות, מהנדסה אזרחית וסביבתית ועד אדריכלות ותכנון ערים, הנדסת מכונות, הנדסת חשמל ומדעי המחשב, הנדסת אווירונאוטיקה וחלל ולבסוף רפואה.

הטכניון רואה את עצמו יותר מסתם אוניברסיטה מובילה שעורכת מחקר, מחנכת ומכשירה מהנדסים ומדענים. הוא גם רואה עצמו כמוסד לאומי הממלא תפקיד משמעותי במאמציה של מדינת ישראל לסגור פערים לימודיים ומגיע לצעירים רבים בעלי כישורי מדעים ומתמטיקה אך אינם מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם ובוחרים בקריירה בתחום זה. שדות.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן