דף הבית » כללי » בלי תואר ובלי פסיכומטרי – להתחיל לעבוד בהייטק תוך חודשים בודדים ולשלם רק שהתחלת לעבוד!
לימודי פסיכומטרי

בלי תואר ובלי פסיכומטרי – להתחיל לעבוד בהייטק תוך חודשים בודדים ולשלם רק שהתחלת לעבוד!

האקדמיה הדיגיטלית החדשה Flexystudy מציעה לימודים מעשיים במתווה היברידי ומותאם אישית, שיאפשר לכם להשתלב בהצלחה בהייטק ובמקצועות העולם החדש במהירות וללא בזבוזי זמן ולהתחיל לשלם רק שהתקבלת לעבודה!!

אם תשאלו את הישראלי הממוצע לגבי מסלול החיים בארץ הוא יענה לכם בהחלטיות: צבא-טיול-תואר-עבודה. אבל עם הקידמה והשינויים בשוק התעסוקה ובעולם האקדמיה, יכול מאוד להיות שבקרוב המסלול הזה עומד להשתנות. שכן את הצורך המסורתי בתואר לימודי של שלוש שנים לפחות, קורסי הכנה ופסיכומטרי בדרך למציאת עבודה, מחליפים בשנים האחרונות מודלים מתקדמים ועדכניים יותר. אלה מציעים לימודים דיגיטליים מעשיים ומותאמים, במטרה להתחיל קריירה מוצלחת במהירות, להגיע להישגים ולממש את הפוטנציאל.

זה בדיוק מה שמציעה האקדמיה הדיגיטלית החדשה Flexystudy, שנולדה משיתוף פעולה ייחודי של אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע ישראלים, ומאגדת סביבה קואליציה של אוניברסיטאות מובילות מחו״ל. לראשונה בישראל, היא מציעה את התוכן הלימודי האיכותי והמתעדכן של מוסדות יוקרתיים כמו הרווארד, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, נגיש ומתורגם לעברית. ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה.

לומדים מרחוק, מרגישים קרוב

מה שפעם נראה בלתי אפשרי הפך כבר מזמן לסטנדרט. אחרי יותר משנתיים של מגיפה עולמית ששינתה את הדרך שבה אנחנו עובדים, לומדים ונפגשים, גם העולם האקדמי מאמץ את המודל של למידה מרחוק. במסגרת לימודים היברידיים, מציעה Flexystudy מסלול לימודים שלם במגוון תחומי ההייטק המבוקשים ביותר בשוק בארץ ובעולם ! אפשר ללמוד מכל מקום ובכל זמן, להמשיך בשגרת החיים והפנאי וללמוד אפילו תוך כדי עבודה במשרה מלאה.

גם השליטה בקצב הלימוד עוברת לידיים שלכם ומוסיפה גמישות לכל התהליך. סטודנטים שיבחרו להשקיע זמן ומאמץ יוכלו לסיים את מסלול הלימודים בתוך מספר  חודשים בודדים ,  ולצאת לקריירה חדשה ומוצלחת, עם מגוון ענק של כלים מעשיים ורלוונטיים. ב-Flexystudy שמים דגש על הפרקטיקה, ומקפידים לא להציע קורסים תאורטיים בלבד שלא מביאים ערך לקריירה העתידית. כך למשל תוכלו למצוא שם בין היתר קורסים אונליין לבחירה שיכינו אתכם לכניסה חלקה לעבודה כמו כתיבה נכונה לקורות חיים, בניית פרופיל לינקדאין מקצועי, איתור משרות, הכנה לראיון עבודה ועוד.

כל הדרכים להצלחה

בכדי להנגיש את הלימודים לכלל האוכולוסיה מגיל 17 ומעלה, החליטו באקדמיה על תנאי קבלה ידידותיים: ראיון היכרות קצר שנועד להכיר ולוודא שהנרשמים יבינו ויתאימו לתוכן הלימוד האיכותי שמגיע מהארץ ומחו״ל, ובדיקה בסיסית באנגלית ועברית למי שאלה לא שפת האם שלהם. מלבד זה מבטיחים שם שכל מה שנדרש הוא נכונות להשקיע ורצון אמיתי להצליח. לאלה שאכן יסיימו בהצלחה, יחכו בסוף הדרך שתי תעודות רשמיות: זו של  סאקסס קולג’ שמוכרת על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון, ואחת נוספת מהאוניברסיטה הרלוונטית בחו״ל עבור כל סטודנט ומסלול הלימוד הנבחר.

 

את התהליך תשלים מחלקת ההשמה הייעודית של האקדמיה, שמורכבת מאנשי אקדמיה ואנשי עסקים עם קשרי עבודה וגישה למשרות ולחברות המובילות בעולמות ההייטק, הנדל״ן והפיננסים בישראל. בהתאם ליכולות ולמטרות של כל סטודנט, מתכוונים ב-Flexystudy לעשות את החיבורים המתאימים ולייצא אל המשק הישראלי עובדים מוכשרים ורעבים, שמצוידים בכל מה שצריך כדי להצליח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן